Deer Hunting Forums

Deer Hunting Forums (http://www.deerhuntersclub.com/forums/)
-   The Lodge (http://www.deerhuntersclub.com/forums/lodge/)
-   -   Got my ammo ... finally .. (http://www.deerhuntersclub.com/forums/lodge/8840-got-my-ammo-finally.html)

kemster99 12-01-2011 03:10 PM

Got my ammo ... finally ..
 
1 Attachment(s)
Wasn't sure where to post this... But i finally recieved my Hornady Zombie ammo... Thank you Hornady for releasing a product that i know y'all have tested extensively, to help me to protect myself and my family from the zombie hordes.. lmao ... What i gimmick.. Had to have some though. just for the boxes..

gfdeputy2 12-01-2011 04:33 PM

that is a cool box may have to look at getting some myself

turner 12-01-2011 07:44 PM

Sorry, no offense to ANYONE, but hunting has nothing to do with BS ZOMBIE crap and I do not want to know your anti-attack ammo choice "camouflaged" as a ZOMBIE load. Sorry, been there, done that, its' childish to the max. Maybe if you'd been there too, you'd understand.....

If it floats your boat, have at it. :wallbash:

WisconsinDeer 12-01-2011 08:36 PM

Quote:

Originally Posted by turner (Post 63858)
Sorry, no offense to ANYONE, but hunting has nothing to do with BS ZOMBIE crap and I do not want to know your anti-attack ammo choice "camouflaged" as a ZOMBIE load. Sorry, been there, done that, its' childish to the max. Maybe if you'd been there too, you'd understand.....

If it floats your boat, have at it. :wallbash:

http://www.dcresource.com/forums/att...3&d=1311137815

timberghost 12-01-2011 09:05 PM

"Any of you guys call me Francis, I'll kill ya"

kemster99 12-01-2011 09:13 PM

Quote:

Originally Posted by timberghost (Post 63865)
"Any of you guys call me Francis, I'll kill ya"


lmao....:lol::lol:

kemster99 12-01-2011 09:15 PM

Quote:

Originally Posted by turner (Post 63858)
Sorry, no offense to ANYONE, but hunting has nothing to do with BS ZOMBIE crap and I do not want to know your anti-attack ammo choice "camouflaged" as a ZOMBIE load. Sorry, been there, done that, its' childish to the max. Maybe if you'd been there too, you'd understand.....

If it floats your boat, have at it. :wallbash:

?? jeez. sorry. just though it was kinda funny..

hunt NH 12-01-2011 09:40 PM

whats with all the hostility. the guy posted some cool ammo he bought, and gets a ration of crap for it?

VolHunter 12-01-2011 10:10 PM

That ammo is AWESOME! I will have to get a few boxes just on general principle! Awesome purchase!

hunt NH 12-01-2011 11:49 PM

i think its cool, but wont be getting any. im cheep and for that price i could get twice that much ammo for the same price.


All times are GMT -5. The time now is 01:05 AM.



LinkBacks Enabled by vBSEO 3.0.0 RC8